Conclusiones: contra mayor sea "val" con la función, más deprisa y más tensión obtendremos. Con sentencias consecutivas podremos acelerar la función de velocidad constante y añadiremos finalmente una función de frenada.
CÓDIGO:
//Nom pels diferents pins de sortida
int outpin0 = 0;
int outpin1 = 1;
int outpin2 = 2;
int outpin3 = 3;
int outpin4 = 4;
int outpin5 = 5;
//Nom variables per diferents valors 0-255
int val0 = 0;
int val1 = 100;
int val5 = 128;
int val2 = 100;
int val3 = 100;
int val4 = 255;
void setup()
{
}
void loop()
{
//pin 0 //accelerando desde 0?//SENSE cap delay intenta accelerar durant X s //Amb delays de posteriors pins no chuta (delay100, si)
//pin 0 //(SENSE DELAY) sense parar 1 volta/20s GND(2,2V-2,7V) VCC(-2,2V -2,7V)
analogWrite(outpin0, val0); // sets the value of analog pin 0
val0 = (val0 + 10) % 255; // increment value and keep it in the 0-255 range.//pin 1 //(AMB DELAY 1000)RESET->RUN 7-8s //RUN->STOP 15s 5accel+10velcte //STOP->RUN 10s
//pin1 //(AMB DELAY 100) //RESET-> RUN 7-8s //RUN ->STOP 1-1,5 s //STOP ->RUN 1s
//pin 1// (SENSE DELAY) //sense parar 1 volta/20s GND(2,2V-2,7V) VCC(-2,2V -2,7V)
analogWrite(outpin1, val1);
val1 = (val1 + 10) % 255;
//pin 3 //(DELAY 1000) RESET->RUN 7-8s //RUN->STOP 1s //STOP -> RUN 1s
//pin3 //(SENSE DELAY) //sense parar 1volta/17-18s GND (2,4V-2,5V) VCC(-2,7 - -2,8V) analogWrite(outpin3, val3);
val3 = (val3 + 100) % 255;
//DELAYs
//delay (100);
//delay(1000);
//delay(10000)
//pin 2 velocitat alta i constant RESULTAT: accelera, velocitat constant (10 s ->delay 10000)i despres para durant segons 10s (delay(10000)
//pin 2 //(SENSE DELAY) sense parar 1volta/8s GND (3,3V-3,4V) VCC (-1,6V- -1,7V)
for(int i=0;i<48;i=i+8) style="color: rgb(51, 255, 51);">// delay(5000);
val2 = (val2 + i) % 255;
analogWrite(outpin2, val2);
// sets the value of analog pin 2
//delay(1000);
}
val2= 100; //per tornar a posar el valor a 100, si no te un començament/acavament diferent
//delay (10000); //run durant 10s, stop durant 10s cada cicle més accelerat
//delay (100); //nomes soroll no es mou!!*/
}
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